Meble Plus Rynek Mebli Produkcja Mebli

Wiadomości

Smaczna kampania
2009-09-21

W kwietniu ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Jedz smacznie i zdrowo” pod patronatem firmy Nestlé. Celem kampanii jest promowanie zdrowego odżywiania się.
Kampania jest elementem strategii firmy Nestlé, w ramach której firma prowadzi działania promujące prawidłowe odżywanie. Nestlé chce być nie tylko producentem zdrowej i wysokiej jakości żywności, ale przede wszystkim wiarygodnym partnerem żywieniowym swoich konsumentów. Celem kampanii „Jedz smacznie i zdrowo” jest uświadomienie konsumentom, jak wielkie znaczenie dla zdrowia każdego człowieka ma odpowiednia, zbilansowana dieta orazże prawidłowe odżywianie ma ogromny wpływ na samopoczucie. Nestlé, w ramach kampanii, chce również przekonać konsumentów, że komponowanie zdrowej, zbilansowanej diety nie jest ani trudne, ani czasochłonne oraz nie wymaga rezygnacji ze swoich ulubionych produktów. W ramach kampanii konsumenci będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad doradców żywieniowych Nestlé. W hipermarketach sieci Tesco na terenie całego kraju znajdować się będą stoiska konsultacyjne, przy których doradcy żywieniowi udzielą porad dotyczących komponowania prawidłowej diety, a także kształtowania odpowiednich nawyków żywieniowych. Dla każdej osoby, która skorzysta z porad żywieniowych, doradcy przygotują indywidualnie skomponowane siedmiodniowe menu. Menu przygotowywane zostanie w oparciu o indywidualny wywiad żywieniowy uwzględniający np. płeć, wskaźnik BMI (Body Mass Index – wskaźnik pokazujący stosunek masy ciała do wzrostu) czy aktywność fizyczną, a produkty w nim zawarte będą dostosowane do preferencji smakowych.
Szczegółowy harmonogram konsultacji dostępny będzie na specjalnie uruchomionej zakładce na stronie www.nestlé.pl, na której będzie można również znaleźć informacje dotyczące m.in. zdrowego stylu życia, zbilansowanej diety oraz za pomocą specjalnej aplikacji przygotować swoje menu na 7 dni. W akcji biorą udział następujące marki z portfolio firmy Nestlé: Winiary, Nescafe, lody Nestle, Princessa, płatki śniadaniowe Nestle, a także woda mineralna Nałęczowianka. Dodatkowym wparciem dla akcji głównej będą działania ze strony grupy produktów dla dzieci i niemowląt (marki Nestle oraz Gerber) oraz produktów dla zwierząt (Nestle Purina). Będą one promowały hasło „Karm smacznie i zdrowo”. Akcja obejmie 50 sklepów w 16 największych miastach Polski i potrwa od 24 kwietnia 2008 do 7 maja 2008.


 

Komentarze
Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj komentarz bądź pierwszy.

tytuł


treść komentarza


Imię i Nazwisko (lub pseudonim)


E-mail


SPA BUSINESS DOMY DREWNIANE Łazienka Salon i Sypialnia Meble Plus Najlepiej Sprzedawane PROJEKTY DOMÓW Podłogi i Ściany PRODUKCJA MEBLI restaurator RYNEK MEBLI Świat Łazienek i Kuchni Świat Alkoholi Urządzamy Łazienki Drinki Urządamy Kuchnie Wybieramy Meble i Dekoracje Wybieramy Meble i Dekoracje Wybieramy Oświetlenie
Strona głównaPrenumerataReklamaArchiwumO nasRedakcja

Copyright by Publikator Sp. z o.o. 2018, webmaster: webpublikator.com.pl
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego portalu. Więcej o plikach cookies w regulaminie.

Publikator Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, 15-425 przy ul. Cieszyńska 3a, wpisaną do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
nr KRS 0000084741, kapitał zakładowy 220.000 zł, NIP: 542-021-03-91

0.018626